вторник, 30 апреля 2013 г.

Իմ գեղեցիկ և զվարճալի շունը

Մոլի
Ողջույն, ես հիմա  կբնութագրեմ իմ գեղեցիկ և շատ-շատ զվարճալի շանը:

Իմ շնիկի անունը Մոլի է, նա շատ է սիրում լողանալ, սիրում է բոլորին զվարճացնել նաև միշտ  գնդակով է խաղում: Իմ ծնողները քույրիկիս  ծննդյան օրը նվիրեցին մի շատ-շատ փոքրիկ հրեշտակ, ասեմ դա իմ սիրելի Մոլին էր: Ես հարցրեցի իմ ծնողներից, թե երբ է ծնվել այդ հրեշտակ շունը, նրանք պատասխանեցին, որ Մոլին ծնվել է Հունվարի 1-ին: Իմ շունիկը  բաց  դեղին գույնի ականջներով փոքրիկ, չարաճճի և մի քիչ էլ փնթի շնիկ է: Մոլին  շատ է սիրում թավալվել հողերի մեջ նաև ասեմ նրա կրծքավանդակին կա մի գեղեցիկ ճերմակ խաչ, որը ինձ շատ է դուր գալիս: Երբ մենք պատահմամբ դուռը բաց ենք թողնում նա արագ վազում է բակ և սկսում է հողը փորել, ծաղիկների և խոտերի մեջ թավալվելով : Նաև ասեմ, որ նա այնքան չարաճճի է, որ ծաղիկները ջրելուց գալիս և մտնում է ջրի տակ: Հետո նա ջուր է լինում և սկսում է թավալվել հողերի մեջ: Մինչև նրան լվացացնում ենք բոլորս ջրի  մեջ կորում ենք: Մոլին շատ է սիրում գողանալ, փախցնել մեր գուլպաներն ու հողաթափերը: Նա իր սուր ատամներով բռնում է դրանք և արագ փախչում, որ մենք չկարողանանք իրեն բռնել: Մոլին հյուրեր շատ է սիրում: Նա բոլորին շատ ուրախ է ընդունում: Երբ մենք դպրոցից տուն ենք գալիս նա թռչկոտում է և լիզում մեր ձեռքերն ու ոտքերը: Ես Մոլիյին շատ եմ սիրում և պատկերացնում եմ, երբ նա ձագուկներ ունենա նրանք ինչքան չարաճճի կլինեն և ինչ կկատարվի մեր տանը:


Մոլիյի ֆոտոները՝





0 коммент.:

Отправить комментарий

 

Гости из разных стран

Flag Counter

Гости

Красивый аквариум

Ваш IP