воскресенье, 17 марта 2013 г.

Ես և իմ մոլորակը


Զարմանահրաշ մեր մոլորակում ամեն կենդանի արարած իր տեղն ու դերն ունի: Բացի մեզ շրջապատող  աշխարհից, մեր հրաշք մոլորակից, սակայն ամեն   ոք  ունի իր ներքին աշխարհը, իր մոլորակը` իր գրված օրենքներով, վերացական, անիրավան բնակչություններով: Մարդու հուզական աշխարհը կարելի է համեմատել մեր իրական մոլորակի բնության հետ, որը պարբերաբար ենթարկվում է որոշակի, երբեմն` շատ անսպասելի փոփոխությունների:
Ցնծության  պահերին  մեր ներքին մոլորակում արևն է շողարձակում, երբ տխուր ես լինում  հոգիդ անձրևում է առատորեն: Հուզական ամեն մի դրսևորում իր  համապատասխան եղանակն ունի:
   Իմ մոլորակը սահմաններ չունի, այնտեղ պատերազմներ հազվադեպ են լինում: Եղանակը գրեթե  միշտ պայծառ է ու արևոտ:
   Իմ մոլորակի թագավորանիստ քաղաքում  գահակալու է <<Խիղճը>>: Ամեն քայլ  կատարելուց առաջ և հետո  ես հաշվետու եմ նրան: Իմ մոլորակի թագավորն ունի նաև խորհրդարաններ որոնցից մեկը <<Սիրտն>> է: Կաշխատեմ ողջ կյանքում ապրել այնպես, որ երբեք  ստիպված  չլինեմ  աչքերս խոնհարել  իմ մոլորակի արդար թագավորի  առաջ: Եվ ամենակարևորը, երբեք չպետք է դադարել երազել, քանի որ երազները  մոլորակին   հաղորդում են հետաքրքրություն և իմաստ:

0 коммент.:

Отправить комментарий

 

Гости из разных стран

Flag Counter

Гости

Красивый аквариум

Ваш IP