суббота, 8 июня 2013 г.

Ստատուսներ` կյանքի կարևոր մասեր, եղիր ներդաշնակ քո էության հետ

Աղբյուր` http://www.status4ka.am/publ
1)Ոչ ոք չգիտի` ինչ է կատարվում այն մարդու հոգում,ով միշտ ծիծաղում է...
2)Պետք է հանդիպել այնպիսի տղամարդու հետ,ում աչքերում խելացիություն կա, ում խոսքերում իմաստ կա, ում արարքներում կա հարգանք կնոջ նկատմամբ...
3)Գնահատե'ք տատիկներին ու պապիկներին. նրանց մեզնից ոչ բոլորն ունեն...
4)Կարևորը ոչ թե գիտելիքների քանակն է,այլ որակը. կարող ես չափազանց շատ բան իմանալ, բայց չիմանալ ամենաանհրաժեշտը...
5)Ինչ-որ պահի անպայման կգա այն ժամը, երբ կհասկանաս, որ մայրիկդ ճիշտ էր...

6)Չկա ավելի լավ երեկո,քան այն մեկը,երբ մայրդ կողքիդ է նստած...ու դուք զրուցում եք. կարևոր չէ` ինչի մասին, կարևորն այն է,որ նա կողքիդ է...
7)Դավաճանվում ես մեկի կողմից, իսկ հետո չես վստահում ամբողջ աշխարհին...
8)Համեստությունը մարդու ամենամեծ զարդարանքն է...
9)Նայում ես ոմանց աչքերին, տեսնում ես միայն գույնը.....իսկ ոմանց մոտ տեսանելի է դառնում հոգին...
10)Իմ երազից ծնված հեքիաթ՝ իմ անցյալը անանուն էր,բայց հիմա հաստատ քո անունը իմ ներկան է, իմ կյանքի իմաստ:Դու այսօր դարձել էս կյանք ու իրական երազ, քեզ փնտրել եմ ու սպասել եմ, որ ինձ հավատաս... Մեր սիրո համար հիմա բոլոր դռներն են բաց: Հավատա չի տեսնելու ոչ ոք աչքերտ թաց, իմ երդումը իմ համբույրն է մինչև մահ..ՀԱՎԱՏԱ.......

0 коммент.:

Отправить комментарий

 

Гости из разных стран

Flag Counter

Гости

Красивый аквариум

Ваш IP