вторник, 6 ноября 2012 г.

Ֆովիզմ


1905 թփարիզյան ցուցահանդեսում ներկայացվեցին համարձակ և վառ գույներով կտավներորոնքինչպես դիտորդներին էր թվումճառագում էին կիրք և էներգիաՖրանսիացի քննադատ Լուի Վոսելն վերոհիշյալ կտավների հեղինակներին անվանեց վայրի գազաններ (ֆրանսերեն՝ Les Fauves), և այդ պատահական պիտակը ժամանակի ընթացքում ամրագրվեց որպես տվյալ ոճի նկարիչների անվանումՖովիստներն իրենց տարերային դինամիկ աշխատանքներում ընդգծում էին վառ գույների սրաթափանց մաքրությունն ու հակադրությունըտեղակայված գույների ակնհայտ ինտենսիվությունըռիթմի սրությունը:
 Շարժման առաջնորդներն էին Անրի Մատիսսը և Անդրե ԴերենըՆրանց ոգեշնչել էինպոստիմպրեսիոնիստներ՝ Վան Գոգը և Գոգենըորոնք իմպրեսիոնիստներին հատուկ՝ փափուկ և բնական գույներից ավելի նախընտրում էին սուբյեկտիվորեն ընկալվող վառթունդ (ինտենսիվգույներՄատիսսն իր ստեղծագործական աշխատանքներում ներկայացնում է օպտիկական գույնի հեղաշրջումՆրա նկարներում կնոջ քիթնօրինակմիանգամայն հնարավոր էոր լիներ կանաչ գույնիեթե դա կնոջը և ընդհանուր կոմպոզիցիային տալիս էր արտահայտչականությունՄատիսսը պնդում էր. «Ես նկարում եմ ոչ թե կանանցայլ՝ պատկերները»:

Սկզբում կերպարվեստ ներթափանցեցին երաժշտական վերացական մեթոդներըհետո գեղանկարչության հիմնակառուցողական ազդեցությունը ներթափանցեց երաժշտության ասպարեզորի հետևանքում երևան եկավ երաժշտական լեզվի նոր համակարգԱբստրակցիան երաժշտության մեջորքան էլ որ դա տարօրինակ լինիայս առումով գտնվում է կերպարվեստի վերջապահումՃիշտ այնպեսինչպես գեղանկարչության մեջերաժշտության մեջ աբստրակցիոնիզմը հանդիպում է ավանգարդ ոճի դրսևորման տարբեր ուղղություններումԵրաժշտության մշակույթում աբստրակտ մեթոդի նախակարապետներն են համարվում երաժշտակական ֆովիզմը և ֆուտուրիզմը:


                          

0 коммент.:

Отправить комментарий

 

Гости из разных стран

Flag Counter

Гости

Красивый аквариум

Ваш IP