среда, 5 декабря 2012 г.

Հոնդա ռոբոտը " ԱՍԻՄՈ-ն " Դուբայի ավտոսրահում է ճոճում



ԱՍԻՄՈ-ն մարդանման ռոբոտ է, որը ստեղծել է Հոնդա ընկերությունը: ԱՍԻՄՈ անվանումը հապավում է: Ռոբոտն ունի 130սմ հասակ և 54կգ քաշ: ԱՍԻՄՈ-ն կարողանում է քայլել, վազել, նույնիսկ պարել: Նա մեկ  ժամում կարող է անցնել 6կմ ճանապարհ:
Ռոբոտը ստեղծվել է, որպեսզի մարդկանց մաթեմատիկա և այլ գիտություններ սովորեցնի:
ԱՍԻՄՈ-ի վերջին տարբերակը կարողանում է ճանաչել մարդկանց դեմքերը, ձայները, աստիճաններով վեր բարձրանալ, ապա՝ իջնել:
ԱՍԻՄՈ-ն ունի մի համակարգ, որի միջոցով կարողանում է անցնել մարդկանց ամբոխի միջով՝ առանց հրելու մյուսներին: Ռոբոտն ունի նաև սենսորներ, որոնց միջոցով  կարողանում է արձագանքել մարդկանց շարժումներին: ԱՍԻՄՈ-ն արժե 1 միլիոն դոլար:

2 коммент.:

  1. Քո բլոգը նոր է, դու դեռ մասնագիտացված չես որպես բլոգեր,բայց արդեն տեղադրում ես այնպիսի նյութեր, որ կհետաքրքրի մարդկանց ... դա արդեն շատ լավ է: Շարունակի՛ր նույն ոգով: ))

    ОтветитьУдалить
  2. Մերսի Ալմ ջան քոնել շատ լավնա հա դե ես քո հետ համաձայն եմ ես բլոգեր չեմ բայց լավ ու հետաքրքիր նյութեր եմ թողարկում:

    ОтветитьУдалить

 

Гости из разных стран

Flag Counter

Гости

Красивый аквариум

Ваш IP